هفته ی چهاردهم لیگ برتر با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : mahdi

امروز دوشنبه 23 دی ماه 1392 مسابقات هفته چهاردهم لیگ بر تر بسکتبال ایرا ن پی گیری شد که در مهم ترین دیدار ها دانشگاه آزاد در مقابل شهرداری گرگان بانتیجه ی  نزدیک 60 بر 59  به برتری رسید.این در حا لی بود که دانشگاه آزاد نیمه اول را با نتیجه ی 31 بر 21 بازنده به رخت کن رفته بود. اما در نیمه ی دوم بازی، شاگردان مهران حاتمی با روحیه ای بسیار خوب به میدان آمدند وبا بازی ای زیبا و جذاب وبا درخشش ابراهیما تامس سنتر سیه چرده تیم دانشگاه آزاد وبه یومن پرتاب های 3 امتیازی کوارتر سوم  را با 10 امتیاز برتری به پایان رساندند. در کوار تر چهارم بازیکنان تیم شهر داری گرگان در صدد جبران نتیجه به میدان آمدند اما بازهم با در خشش ابراهیما تامس ومحمد جمشیدی و دیگر بازیکنان تیم دانشگاه آزاد،تیم شهرداری گرگان کاری از پیش نبرد و سرانجام بازی را وا گذار کرد.


 
ASHM0193
 

در دیگر مسابقات تیم فولاد هفت آلماس قزوین در قزوین به پیروزی ارزشمندی دست یافتند.شاگردان محمدرضا اسلامی توانستند با نتیجه ی 63 بر 60 همیاری زنجان را شکست دهند و با دو پله صعود رده ششم جدول را از آن خود کنند.

در تهران تیم افرا خلیج فارس میزبان پتروشیمی بندر امام بود که نتوانست از عهده ی مدافع عنوان قهرمانی دور قبل رقابت ها بر آید و با نتیجه ی 98 بر 56 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

اما در قشم تیم استقلال زرین قشم با وجود بازی خوب و زیبا نتوانست مانع پیروزی مهرام تهران گردد واین بازی با نتیجه ی نزدیک 79 بر 72 به سود مهرام به پایان رسید.

در ماهشهر تیم پتروشیمی ماهشهر میزبان فولاد ماهان بود که در نهایت این اصفهانی ها بودند که با دست پر و 2 امتیاز شیرین به اصهان باز گشتند. این بازی با نتیجه ی 73 بر 68 به سود فولاد ماهان خاتمه یافت.
 
 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: